Tovább a tartalomra Akadálymentes verzió Normál verzió

Ügyfélszolgálat: 80/922-334
Műszaki hibabejelentés: 80/922-333 ugyfel@alfoldviz.hu | muszakihiba@alfoldviz.hu

TÁJÉKOZTATÁS FELHASZNÁLÓI ELÉGEDETTSÉG FELMÉRÉSRŐL

Tisztelt Felhasználóink! Társaságunkat a szolgáltatás minőségének a javítása érdekében a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal 2018. évtől Felhasználói Elégedettség Felmérésre kötelezte. A felmérést 2 évente kell végezni, így 2020-ban is.

A felmérés része, hogy a működési területünkön egy általunk megbízott kutató cég keresi fel személyesen a felhasználóinkat a szolgáltatásunkkal kapcsolatos kérdésekkel.

A Társaságunk által megbízott kutató cég: M.Á.S.T. Kft. (székhelye: 2370 Dabas, Kossuth László u. 2. Cg.: 13-09-176593; adószáma: 12465743-2-13)

A kérdezőbiztosok a felmérés megkezdése előtt igazolják magukat. 

A felmérésben érintett települések:

Békéscsaba 
Hódmezővásárhely 
Orosháza 
Szentes 
Makó 
Békés 
Csongrád 
Szarvas 
Gyomaendrőd 
Mezőberény 
Sarkad 
Szeghalom 
Csorvás 
Nagyszénás 
Füzesgyarmat 
Doboz 
Tótkomlós 
Mezőhegyes 
Dévaványa 
Battonya 

A felmérés időszaka: 2020.09.01-2020.12.31

Kérjük, segítse munkánkat a felmérésben való részvételével!