KÖSZÖNTJÜK ÚJ FELHASZNÁLÓINKAT!
A szolgáltatóváltás ideje alatt, majd azt követően a szolgáltatás folyamatos és zavartalan lesz.
A szolgáltatás díja a szolgáltatóváltással nem változik. A szolgáltatóváltás során a felhasználóknak nincs teendője.
Az Alföldvíz Zrt. a Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft. munkavállalóit munkáltatói jogutódlással tovább foglalkoztatja, és a településeken továbbra is ugyanazok a kollégák látják el a követlen üzemeltetési feladatokat.
Az ügyfélszolgálati irodák a korábban megszokott helyen lesznek elérhetőek:
· Gyula, Szent László utca 16.
· Kondoros, Hősök tere 4-5.
· Medgyesegyháza, Moravszki u. 17
· Mezőkovácsháza, Alkotmány u. 62.
· Újkígyós, Petőfi u. 40.
Ezen felül az Alföldvíz Zrt. szolgáltatási területén további 16 helyszínen fogadja ügyfeleit. Önök a társaság bármely ügyfélszolgálati irodájába betérve könnyedén intézhetik ügyeiket. Mindemellett online felületeinken is tudják ügyeiket intézni.
Telefonos ügyintézésre ügyfélszolgálati időben, az ingyenesen hívható 06 80 922-334-es számon van lehetőség. A telefonhívásokat call centerben fogadják, így várakozás nélkül érhetőek el a telefonos ügyintézők.
Műszaki meghibásodás esetén az ingyenesen hívható, hibabejelentő vonalon, a 06 80 922-333-as számon jelezhetik problémájukat. Az Alföldvíz szakemberei a nap 24 órájában rendelkezésre állnak.
A víziközmű-szolgáltató változásról, az Alföldvíz Zrt-nél szokásos számlázási eljárásról, az ügyfélszolgálati irodák nyitva tartásáról valamint elérhetőségeiről hamarosan tájékoztatólevelet juttatunk el Önökhöz.
Az Alföldvíz Zrt. arra törekszik, hogy szolgáltatásunkkal Önök is maradéktalanul elégedettek legyenek.