Tovább a tartalomra Akadálymentes verzió Normál verzió

Ügyfélszolgálat: 80/922-334
Műszaki hibabejelentés: 80/922-333 ugyfel@alfoldviz.hu | muszakihiba@alfoldviz.hu

Digitális újítás a víziközmű-szolgáltatásban – Az Alföldvíz Zrt.-nél már Messenger-üzenetben is bejelenthető az ivóvízminőséggel kapcsolatos probléma

Az Alföldvíz Zrt., Magyarország egyik legnagyobb víziközmű-szolgáltatója újabb lépést tett az ügyfélközpontú, korszerű kommunikáció irányába. 2025. június 1-jétől a lakossági felhasználóink nemcsak a megszokott telefonos és e-mailes csatornákon keresztül, hanem a hivatalos Facebook oldalunkon, Messenger-üzenetben is bejelenthetik az ivóvízminőséggel kapcsolatos problémákat.

 

Ez a kezdeményezés országos szinten is egyedülállónak számít a víziközmű-ágazatban. Jelenleg az Alföldvíz az első és egyetlen szolgáltató, amely ilyen közvetlen és korszerű kommunikációs lehetőséget biztosít felhasználói számára a közösségi média platformján keresztül.

A bejelentés folyamata egyszerű.
Keresse fel az Alföldvíz Zrt. hivatalos Facebook oldalát > kattintson az üzenet gombra > adja meg

  1. a nevét,
  2. a telefonszámát,
  3. az ivóvízminőségi problémával érintett felhasználási hely címét,
  4. írja le röviden az ivóvízminőséggel kapcsolatos problémát!

Amennyiben mind a 4 adat megérkezik, akkor szakembereink megkezdik az ivóvízminőségi probléma kivizsgálását, melynek eredménye alapján indokolt esetben elvégzik a szükséges beavatkozásokat.

Természetesen továbbra is biztosítjuk a már megszokott hibabejelentési lehetőségeket a muszakihiba@alfoldviz.hu e-mail címen és a 80/922-333-as, 0-24 óráig ingyenesen hívható műszaki hibabejelentő telefonszámon, SŐT EZT JAVASOLJUK ELSŐDLEGES HIBABEJELENTŐ FORMÁNAK, HISZEN EBBEN AZ ESETBEN ÉLŐ EMBERREL TUDTOK BESZÉLNI, aki rögtön tájékoztatást is tud adni, A HÍVÁSOTOK PEDIG RÖGZÍTÉSRE KERÜL ÍGY VISSZAKERESHETŐ LESZ.

Azonban a Facebook Messengeren keresztül történő, ivóvízminőséggel kapcsolatos bejelentés egy újabb, modern alternatívát kínál a felhasználók számára. Ez a megoldás különösen a fiatalabb generációk és a közösségi média aktív felhasználói számára jelenthet egyszerűbb és gyorsabb ügyintézést.

Az Alföldvíznél folyamatosan keressük azokat a lehetőségeket, amelyekkel javíthatjuk szolgáltatásaink színvonalát és megkönnyíthetjük ügyfeleink számára a velünk való kapcsolattartást. Bízunk benne, hogy ez az újítás nagyban hozzájárul majd a gyorsabb és hatékonyabb hibaelhárításhoz, végső soron pedig ügyfeleink elégedettségéhez.

Június 1-jétől bátran használják az új hibabejelentési lehetőséget a Facebookon, emellett továbbra is élhetnek a megszokott csatornákkal.

 

Hibabejelentés:
Telefonon: 80/922-333
E-mailben: muszakihiba@alfoldviz.hu
Messenger:
https://www.facebook.com/alfoldvizzrt