Tovább a tartalomra Akadálymentes verzió Normál verzió

Ügyfélszolgálat: 80/922-334
Műszaki hibabejelentés: 80/922-333 ugyfel@alfoldviz.hu | muszakihiba@alfoldviz.hu

Visszakötés kérése

A díjtartozás vagy szolgáltatás szüneteltetése utáni visszakötést Társaságunk írásos kérelem alapján végzi. Díjtartozás miatti kikötés esetén a tartozás és a hátralék teljes összegének igazolását követő 3 napon belül, állítjuk vissza a szolgáltatást.

A részletes ügymenetről az alábbi tájékoztatóinkban olvashat:

Az ügymenethez szükséges nyomtatványok a következők:

A szolgáltatás visszakötésével kapcsolatos további kérdéseivel, műszaki ügyintézőinket keresheti a 06 80/ 922-334 –es telefonszámon, illetve az Ön felhasználási helyén illetékes divízió egyéb elérhetőségén. A visszakötés megrendelését és időpont egyeztetését az illetékes divíziónál intézheti személyesen vagy írásban.

Az Ön felhasználási helyén illetékes divízió elérhetőségeit ide kattintva láthatja.