Tovább a tartalomra Akadálymentes verzió Normál verzió

Ügyfélszolgálat: 80/922-334
Műszaki hibabejelentés: 80/922-333 ugyfel@alfoldviz.hu | muszakihiba@alfoldviz.hu

Telefonon intézhető ügyek, ügyleírások

  • Végszámla v. elszámoló számla készítés
    A bejelentett vízmérőállásig elkészítjük az elszámoló számlát és postázzuk az ügyfélnek.
  • Fizető cím módosítás
    A számlák fizetőjének címét a bejelentett új címre módosítjuk számlázási rendszerünkben és a következő számlákat már erre a címre küldjük.
  • Számlázással kapcsolatos egyeztetés
    A kiállított számla tartalmával, leolvasással, a számlázott mennyiséggel kapcsolatos egyeztetések.
  • Vízmérő állás bejelentés
    A felhasználó által bediktált vízmérő állást rögzítjük számlázási rendszerünkben és ezzel a mérőállással fogja megkapni számláját az ügyfél.
  • Átlagmennyiség módosítás
    A felhasználó kérheti átlagmennyiségének módosítását, ha felhasználási szokásai változtak, vagy a felhasználók létszámában történt változás. Ez esetben a következő számlacsomagban már az új átlagmennyiséget számlázzuk.
  • Folyószámla egyeztetés, hátralékról csekk küldés
    Ehhez szükség van a fizető azonosító illetve a fizető partner személyes adataira. Ezek közlése után van lehetőség a társaságunk által nyilvántartott folyószámla egyeztetésére. Szükség esetén csekket küldünk az elmaradásról.
  • Igazolás, számla másolat, szerződés másolat kérése
    Igazolást küldünk az ügyfél kérésére a megadott időintervallumra kiküldött számláról, mely tartalmazza az aktuális folyószámla egyenleget is. Amennyiben az eredeti számla megsérül, elvész, lehetősége van a felhasználónak a számláról másolatot kérni. Ugyanígy a szolgáltatási szerződést is megküldjük másolatban.
  • Fizetési mód változás
    Abban az esetben, ha az ügyfél megszüntette lakossági folyószámláját és csekken szeretné befizetni számláinak összegét, módosítjuk a fizetési módot számlázási rendszerünkben, és a következő számláit már csekkel együtt postázzuk. Ha nem teljesül valamelyik már kiküldött számla kiegyenlítése a pénzintézeten keresztül, arról az összegről is küldünk külön csekket a számlafizetőnek. Továbbá, ha ügyfelünk csekkes fizetési módról szeretne áttérni átutalásos fizetési módra, arra is lehetősége van.
  • Részletfizetési megállapodás
    Amennyiben nehézséget okoz ügyfelünknek egy magasabb összeg kifizetése, lehetősége van részletfizetési könnyítést kérni. A részletfizetési megállapodást 2 példányban küldjük meg, melyből 1 példányt aláírva vissza kell juttatni társaságunk címére. A megállapodott részletek számának megfelelő csekket is mellékelünk a részletfizetési megállapodáshoz, melyen teljesítheti az ügyfél a részletek összegét.
  • Helyszíni vízmérő-ellenőrzés kérése
    Az ellenőrzést kérőt a megadott telefonszámon ellenőrünk visszahívja időpont egyeztetés miatt. Az ügyfélnek is megfelelő időpontban ellenőrünk felkeresi a felhasználási helyet és az ellenőrzés megállapításait jegyzőkönyvben rögzíti.
  • Időpontfoglalás
    A várakozási időt elkerülendő, ügyfeleinknek lehetőségük van időpontot foglalni a nyitvatartási időn belül bármelyik ügyfélszolgálati irodánkba.