Tovább a tartalomra Akadálymentes verzió Normál verzió

Ügyfélszolgálat: 80/922-334
Műszaki hibabejelentés: 80/922-333 ugyfel@alfoldviz.hu | muszakihiba@alfoldviz.hu

Az ALFÖLDVÍZ csapata nyerte az Országos Ügyfélszolgálati Versenyt

A közelmúltban fejeződött be a Magyar Víziközmű Szövetség (MaVíz) által megrendezett XIII. Országos Ügyfélszolgálati Verseny Herceghalmon. A Kádas Erika, Kvasz Gizella és Ambrusné Bóka Anita fémjelezte csapat 14 víziközmű-szolgáltató ügyfélszolgálati csoportját utasította maga mögé.

Az esemény célja, hogy a szektor szolgáltatói jobban megismerjék egymás tevékenységét, fórumot biztosítsanak a szolgáltatók fejlődéséhez szakmai ismereteik megosztásával, hozzájáruljanak az ágazat szolgáltatási színvonalának fejlesztéséhez és nem utolsó sorban erősítsék a szakmai összetartozást.
A MaVíz a verseny megrendezésével évről évre azt szeretné demonstrálni, hogy igenis szükség van az ágazatban dolgozó munkatársakra, szükség van az elhivatottságukra, a szakmai ismeretükre, a tudásukra.
A két napig tartó rendezvényen a 15 csapat képviselői mind elméletben, mind gyakorlatban bizonyíthatták rátermettségüket. A gyakorlati feladat során ügyfélkezelési feladatot kellett a munkatársaknak „eljátszani”, elméleti tudásukat pedig levélírásban, valamint egy 40 kérdéses szakmai tesztben kellett bizonyítaniuk.
A versenyt az Alföldvíz Zrt. csapata nyerte, második helyezett lett a DMRV Zrt., harmadik pedig a Bácsvíz Zrt. csapata.
A győzelemmel oklevél és szakmai elismerés jár, illetve az a lehetőség, hogy a győztes csapat cége, vagyis az Alföldvíz Zrt. rendezheti meg jövőre a XIV. víziközmű-ágazat Országos Ügyfélszolgálati Versenyt.