Az ALFÖLDVÍZ csapata nyerte az Országos Ügyfélszolgálati Versenyt
Az esemény célja, hogy a szektor szolgáltatói jobban megismerjék egymás tevékenységét, fórumot biztosítsanak a szolgáltatók fejlődéséhez szakmai ismereteik megosztásával, hozzájáruljanak az ágazat szolgáltatási színvonalának fejlesztéséhez és nem utolsó sorban erősítsék a szakmai összetartozást.
A MaVíz a verseny megrendezésével évről évre azt szeretné demonstrálni, hogy igenis szükség van az ágazatban dolgozó munkatársakra, szükség van az elhivatottságukra, a szakmai ismeretükre, a tudásukra.
A két napig tartó rendezvényen a 15 csapat képviselői mind elméletben, mind gyakorlatban bizonyíthatták rátermettségüket. A gyakorlati feladat során ügyfélkezelési feladatot kellett a munkatársaknak „eljátszani”, elméleti tudásukat pedig levélírásban, valamint egy 40 kérdéses szakmai tesztben kellett bizonyítaniuk.
A versenyt az Alföldvíz Zrt. csapata nyerte, második helyezett lett a DMRV Zrt., harmadik pedig a Bácsvíz Zrt. csapata.
A győzelemmel oklevél és szakmai elismerés jár, illetve az a lehetőség, hogy a győztes csapat cége, vagyis az Alföldvíz Zrt. rendezheti meg jövőre a XIV. víziközmű-ágazat Országos Ügyfélszolgálati Versenyt.