Akadálymentes verzió Normál verzió

Ügyfélszolgálat: 40/922-334
Műszaki hibabejelentés: 80/922-333 ugyfel@alfoldviz.hu | muszakihiba@alfoldviz.hu

Új Felhasználóinknak ajánljuk - Hasznos ügyfélszolgálati információk

Tisztelt új Felhasználók!
Összegyűjtöttük a szolgáltató-váltás során leggyakrabban felmerülő témákat, hogy azokról egy helyen, részletesen adhassunk tájékoztatást Önnek. Általános tájékoztatónkat további hasznos ügyfélszolgálati információkkal is kiegészítettük, hogy minél egyszerűbb legyen az ügyintézés már az első időszaktól kezdődően. Bízunk benne, hogy a legtöbb kérdésére ezúton választ tudunk adni. Amennyiben további kérdése merül fel, kollégáink készséggel állnak az Ön rendelkezésére.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

     Amennyiben ügyeit személyesen intézné, ügyfélszolgálati irodáink címét és nyitvatartási rendjét ide kattintva elérheti.
     Telefonos ügyfélszolgálatot is működtetünk, a helyi tarifával hívható 06 40 922 334 ügyfélszolgálati hívószámunkon állnak kollégáink rendelkezésére.
     Egyes ügyeit az első számla kézhezvételét követően online is intézheti, a részletekről tájékozódjon honlapunkon, az Ügyfélszolgálat főmenü alatt.

MŰSZAKI HIBABEJELENTÉS

     Műszaki meghibásodás esetén kérjük, tárcsázza az ingyenesen hívható 06 80 922 333 hibabejelentő hívószámunkat. A település irányítószámának megadását követően az illetékes diszpécserközpontba érkezik hívása.
     Kollégáink emellett a területi üzemmérnökségi központjainkban személyesen is fogadják a műszaki hibabejelentéseket.

VÍZMÉRŐ LEOLVASÁS

     Munkatársaink — akik fényképes igazolvánnyal rendelkeznek — rendszerint 6 havonta keresik fel Önt, hogy leolvassák otthonában a vízmérőállást.
     Amennyiben havonta kívánja megadni mérőállását, az első számla kézhezvételét követően bejelentheti minden hónap 10-e és 20-a között az alábbiak szerint:

  • Telefonon: 06 40 922 334 (helyi tarifával hívható hívószámunkon)
  • Online: a www.alfoldviz.hu weboldalunk főoldalán elérhető vízmérőállás bejelentése ikonra kattintva, vagy az itt elérhető felületen.

     A mérőállás bejelentéséhez előzetes regisztráció szükséges, melyet megtehet személyesen ügyfélszolgálati irodáinkban, telefonon a helyi tarifával hívható 06 40 922 334 ügyfélszolgálati hívószámunkon, vagy e-mailen az ugyfel@alfoldviz.hu címre küldött levélben.

SZÁMLÁZÁS

     Lakossági felhasználóink részére a féléves leolvasások között havonta átlagszámlákat bocsátunk ki, melyeket negyedévente hármasával, egy borítékban kézbesítünk. A postázott számlák közül minden hónapban egyet, az adott hónapban esedékes számlát szükséges kiegyenlítenie.
     A féléves leolvasásokat követően, évente két alkalommal elszámoló számlát állítunk ki felhasználóink részére.
     Honlapunkon keresztül lehetőség van E-számla regisztrációra, amely mindamellett, hogy igazán kényelmes és környezetbarát, számos további előnyt biztosít az Ön számára. E-számla szolgáltatásunkról ide kattintva tájékozódhat.

A SZÁMLÁZÁS ALAPJA

     A szolgáltatás átvétele során a vízmérők időközi leolvasására nem kerül sor. Az első számláit a korábban szolgáltatást végző Társaság adatbázisában nyilvántartott adatok alapján készítjük el. Önnek ezzel kapcsolatban nincsen semmi teendője.
     Amennyiben a számlázási adataiban változást szeretne bejelenteni, ügyfélszolgálati irodáinkban megteheti.

MENNYISÉGARÁNYOS DÍJ 2014. JANUÁR 1-TŐL

      A víziközmű-szolgáltatás díjai a szolgáltató-váltás során nem módosulnak, Társaságunk a jelenlegi díjakon üzemeltet tovább.

DÍJFIZETÉS

     A fogyasztás ellenértékét lehetősége van kiegyenlíteni csekken, emellett használhatja a csoportos beszedési megbízást is. Átutalhatja a díjat online, vagy készpénzzel is befizetheti pénztárunkban.

BEKÖTÉSI VÍZMÉRŐK CSERÉJE

     A bekötési vízmérők cseréjét Társaságunk munkatársai végzik, akik igazolvánnyal rendelkeznek. Az igazolványok hitelessége a 06-66/523-200-as hívószámon ellenőrizhető.

CSOPORTOS BESZEDÉSI MEGBÍZÁS MEGADÁSA

     Amennyiben Ön a korábbiakban lakossági bankszámlás számlakiegyenlítéssel fizette vízdíjszámláját, a továbbiakban is választhatja ezt a díjkiegyenlítési módot. Ezzel kapcsolatosan a korábbi szolgáltatótól kapott adatok alapján hamarosan tájékoztató levelet küld Társaságunk az Ön részére az új csoportos beszedési megbízás megadásáról szóló nyomtatványt is mellékelve.
     Amennyiben Ön a korábbiakban nem ezen a módon egyenlítette ki vízdíjszámláját, de szívesen váltana erre a kényelmesebb díjkiegyenlítési módra, a részletekről érdeklődjön ügyfélszolgálati elérhetőségeink egyikén.

E-SZÁMLA

     Engedje meg, hogy figyelmébe ajánljuk kényelmes, környezetbarát E-számla szolgáltatásunkat.
     Az E-számla szolgáltatásnak több előnye is van:
     Kényelmes, hiszen az E-számlák kiegyenlítése csupán néhány gombnyomást jelent, nincs többé sorban állás. 
     Környezetbarát, mivel a számláit elektronikus úton kapja, így nincs a fiókban felesleges papírhalom. 
     Egyszerű, hiszen számlái áttekintéséhez csak egy számítógép szükséges.
     Abban az esetben, ha a csoportos beszedési megbízást és az E-számla szolgáltatást együttesen választja, a fizetési határidővel és a kiegyenlítéssel sem kell törődnie.
     Amennyiben felkeltettük érdeklődését E-számla szolgáltatásunk iránt, bővebb információért kattintson ide, ahol a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges regisztrációt is elvégezheti.

SZÍVESEN VÁLTANA E-SZÁMLÁRA?
NÉZZE, ILYEN EGYSZERŰ!

1. Regisztráljon E-számlára ide kattintva honlapunkon. 
 
2. Amint megtörténik a regisztráció, az Ön által megadott e-mail címre kap egy értesítést a felhasználói azonosítójáról és jelszaváról az E-számla Zrt.-től. (Ezt az első alkalommal, amikor belép a tárhelyére célszerű megváltoztatni.)
 
3. Ettől kezdve felhasználói azonosítójával és jelszavával beléphet a www.e-szamla.hu weboldalon létrehozott elektronikus tárhelyére.
 
4. Minden új vízdíjszámlájáról e-mailben értesíti Önt Társaságunk e-számla kibocsátója, az E-számla Zrt.
 
5. Amennyiben számlájának tartalmával kapcsolatosan kérdése merülne fel, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az ugyfel@alfoldviz.hu e-mail címen, vagy telefonon a 06 40 922 334 –es hívószámunkon.
 
6.  Következő E-számlája érkezéséig nincsen semmi teendője.
 
További hasznos, általános ügyfélszolgálati információinkért kattintson ide.

     Amennyiben a fent leírtakkal kapcsolatban szívesen olvasna bővebben is, esetleg tájékozódna Társaságunk szolgáltatásairól, küldetéséről, böngésszen tovább honlapunkon.
          Hasznos időtöltést kívánunk!
 


Az Ön víziközmű-szolgáltatója az ALFÖLDVÍZ Zrt.