Tovább a tartalomra Akadálymentes verzió Normál verzió

Ügyfélszolgálat: 80/922-334
Műszaki hibabejelentés: 80/922-333 ugyfel@alfoldviz.hu | muszakihiba@alfoldviz.hu

TÁJÉKOZTATÁS EGYES TEVÉKENYSÉGEK ÚJRAINDÍTÁSÁRÓL

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a koronavírus-járvány egészségügyi veszélyeire való tekintettel Társaságunk folyamatosan figyelemmel kíséri a kormányzati intézkedéseket és a járvány terjedésének, hatásainak alakulását. A szolgáltatásaink, tevékenységeink működése mellett továbbra is Ügyfeleink és Munkavállalóink egészségének megőrzését tartjuk szem előtt, ami azt indokolja, hogy a visszatérés - a kockázatokra való tekintettel - fokozatosan történjen.

Az országos rendelkezéseket figyelemmel kisérve az alábbi tevékenységeket indítottuk újra:

  • csatorna-kamerázás
  • bekötési vízmérők időszakos cseréje (társasházi mellékmérők még nem)
  • bekötési vízmérők leolvasása (társasházi mellékmérők még nem)
  • kút- és búvárszivattyú javító vállalkozási feladatok elvégzése
  • felhasználóváltás esetén a felhasználási hely jogszabály szerinti ellenőrzése
  • fizetési felszólítók kiküldése egyelőre szolgáltatás korlátozási, kikötési figyelmeztetés nélkül
  • csatornarákötések helyszíni ellenőrzése.

A koronavírus-járvány veszélyeire való tekintettel az ügyfélszolgálati irodákban és valamennyi műszaki irodában a személyes ügyfélkiszolgálás, valamint a személyes műszaki ügyintézés továbbra is szünetel.

Kérjük Ügyfeleinket, hogy személyes megjelenés helyett telefonon, írásban vagy a Társaság honlapján elérhető ügyintézési lehetőségek valamelyikén vegyék fel velünk a kapcsolatot. Ügyintézésekkel kapcsolatban a www.alfoldviz.hu weboldalon az ügyfélszolgálat menüpontban is tájékozódhatnak, illetve a felhasználó változás bejelentésről bővebb információt ide kattintva érhetnek el.

Amennyiben az ügyintézéshez szükséges dokumentumok elektronikus formátumban történő eljuttatása nem lehetséges, úgy azok elhelyezésére továbbra is a Divízió központ bejárata mellett található, „ALFÖLDVÍZ Zrt. Dokumentumok” felirattal ellátott gyűjtőládában van lehetőség. A gyűjtőládát naponta ürítjük, a beérkezett dokumentumok feldolgozása folyamatos.

További tevékenységeink újraindítását ezt követően is az országos döntések, iránymutatások befolyásolják, így rendelkezéseinket ezek szerint módosítjuk, melyről folyamatosan tájékoztatjuk Önöket.

Telefonos elérhetőségeink:

Ügyfélszolgálat: 06/80/922-334
Hibabejelentés: 06/80/922-333

Internetes elérhetőségünk:

www.alfoldviz.hu

Ügyfélszolgálati e-mail elérhetőségünk:

ugyfel@alfoldviz.hu

Műszaki ügyekkel kapcsolatos e-mail elérhetőségünk:

Az alábbi linkre kattintva megtalálja, hogy az Ön települése melyik területi divíziónk ellátási területéhez tartozik.

https://www.alfoldviz.hu/cegunkrol/szervezeti-felepites-elerhetosegek

Műszaki hibabejelentés e-mail elérhetőségünk:

muszakihiba@alfoldviz.hu

Postai elérhetőségünk:

5600 Békéscsaba, Dobozi út 5.

Az alábbi linkre kattintva megtalálja, hogy az Ön települése melyik területi divíziónk ellátási területéhez tartozik.

https://www.alfoldviz.hu/cegunkrol/szervezeti-felepites-elerhetosegek